Flegmona
Ivaljs
Dobrý den,drogu jsem si Pichla ve středu do žíly na kotníku,druhý den už jsem kulhala.vcera tzn.v sobotu jsem byla na pohotovosti,kde mi dali Berle a antibiotika.noha mě bolí čím dál více,kord když ji dám dolů.bojim se,že o ní přijdu.nemeěli by lékaři dělat více?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
odpovídám znovu na váš dotaz, který jste poslala dvakrát stejný.
Snad jen doplním odpověď na vaši otázku, zdali by lékaři neměli dělat více.
To, co jste popsala, je standartní postup. Pokud zánět nepomine, je možné změnit antibiotika.
Můj názor je ten, že váš ošetřili správně.
Aplikace do kotníku patří k těm rizikovějším. Je dobře, že jste navštívila lékaře!
Dotaz jste psala v neděli, tedy v době, kdy jste antibiotika užívala jeden den. Antibiotika na zánět zabírají až spíše po 3 dnech. To znamená, že nyní už by vše mělo být v pořádku.
Pokud ne, zkuste vyhledat lékaře mimo pohotovost. Například na chirurgii v rámci polikliniky, nebo praktického lékaře. Vezměte si sebou zprávu z pohotovosti.
Po flegmóně po aplikaci vás noha může trochu "zlobit", bylo by dobré dobrat antibiotika a o nohu se více starat. Lékař vám může doporučit nějaké postupy. Rozhodně už bych vám další aplikaci do kotníku nedoporučovala. Zvláště ne do stejného místa.
Můžete vyzkoušet jiné způsoby užívání, například kapsle, nebo alobal. Pokud si budete drogu píchat tak místo pečlivě vydezinfikujte, nechte oschnout, použijte kvalitní škrtidlo a také vždy novou nepoužitou jehlu.
Přeji vám ať se vám noha brzy zhojí.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková