Anfetamin ve slinach
Lubovička
Dobrý den, prosím vás mám dotaz.
Jsem uz dva roky čistá a měla jsem teď výjimečny úlet na party. Jednalo se o jednu mini carecku a bylo to včera a za 8 dní jdu do práce a tam nás testují. Můžete mi říci tedy přesně jestli to do te doby bude z mich slin pryč? Nerada bych přišla o práci . Dekuju moc za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lubovičko, zdravím Vás,
to, že to nebyl dobrý nápad po dvouleté abstinenci, asi tušíte. Doufám, že Vás to neohrozí nejen v práci, ale i v dalším fungování. Netuším, jak to máte s následnou péčí/doléčováním (?). Pokud máte nějakého terapeuta, doporučuji relaps probrat, abyste se uchránila před dalším uklouznutím, to by byla opravdu škoda, určitě jste už ušla kus cesty...
Pervitin je v organismu detekovatelný v těchto přibližných časech (jsou to, ale pouze orientační údaje):
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Orientační testy se dají koupit v lékárně, jsou volně prodejné, můžete se sama otestovat, abyste věděla, jak na tom jste.
Držím palce, aby se to neopakovalo. Pokud byste potřebovala nasměrovat na terapeutickou pomoc, rádi Vás nasměrujeme (stačí uvést města, která máte v dosahu).
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová