THC a rakovina?
Petr
Dobrý den, dá se léčit,nebo alespoň zkusit léčit rakovinu konopím,THC? Kdo má s tím nějaké zkušnosti? Myslím tím odborníky, doktory?Nějaké kontakty?Protože na internetu se toho člověk moc nedozví, tam si každý trouba může napsat, co chce. Ptal jsem se doktora na onkologii a ten mi řekl, že nebylo prokázáno, že to na rakovinu má valný účinek a spíš se tomu smál. Tak nevím. kdo má pravdu

Odpověděl: Amrit Sen
Petře, zdravím Vás,
díky za důvěru. Osobně nikoho, kdo by se uzdravil z onkologického onemocnění díky THC, nebo lékům z konopí, neznám. To však nemusí znamenat, že takové příběhy neexistují. Vím spíš o případech, kdy konopí, nebo přípravky z něj, nějakým zůsobem podpořily léčbu, či rekonvalescenci, například "ošetřením" nechutenství v souvislosti s léčebnými procedurami, nebo ulevily v termálním stadiu nemoci a snad tak i prodloužily život.
Jde o můj pohled, nikoli o názor odborníka na danou problematiku, v prezentaci obdobných odpovědí jsme opatrní, protože víme, že užívání návykových látek, pokud nejde o cílenou lékařskou terapii, zpravidla zatěžuje organizmus, snižuje imunitu a obranyschopnost, komplikuje tak průběh nemoci i rekonvalescenci.
Zkuste se zeptat například redakčního týmu magazínu magazínu "Legalizace", ti by Vás snad mohli lépe nasměrovat: https://magazin-legalizace.cz/
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.