test na pervitin z moci(instant view met500) - nedetekuje amfetamin ?
oIo
zdravim dnes mi byl delan test na drogy z moci, byl to test na pervitin INSTANT VIEW MET500, test byl v 16:00 a v case mezi 6:00 - 11:00 jsem vysnupal pul gramu amfetaminu, je tedy ten test delany jenom pro pernik a na amfetamin musim byt specialni test jenom pro amfetamin ? sjety jsem byl 2 dny jsem nespal a fetoval jak je to mozne ? dekuju za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Olo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Těžko Vám odpovím, když nevím, na co se konkrétně ptáte. Test Vám vyšel jak? Pokud pozitivně, není divu, testy na metamfetamin, tedy pervitin většinou odhalí jeho přítomnost i několik dní po jeho užití, podobně i další amfetaminové deriváty.
Pokud Vám vyšel negativní výsledek, mohlo jít o vadný test, přestože je jejich spolehlivost poměrně vysoká, stává se to. 100% spolehnout se tak lze pouze na test laboratorní, i tak však záleží na velikosti dávky, frekvenci užívání, nastavení testovaného a dalších okolnostech.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba:
Detekce z moči: 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
Detekce z krve: 1 - 3 dny
Detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Pokud jste se ptal na něco jiného, zkuste prosím dotaz lépe zformulovat a napsat znovu.
Mějte se krásně, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.