Ritalin
Petrasnna
Dobrý den jsem 15 let závislá na pervitinu. Nedokazu bez toho fungovat a uz mě to nebaví,nic mi to nedává,krome toho ze jsem schopna vstát z postele a něco dělat. Slysela jsem o ritalinu a chtěla bych to zkusit s jeho pomocí. Kde mi ho předepíší?nemohu s tímto problémem za mym obvodním lékařem. Děkuju

Odpověděl: Amrit Sen
Petrasnno, zdravím Vás,
díky za důvěru. Ritalin Vám jen tak nepředepíší nikde. Existují zařízení s programy, není jich mnoho, se kterýmy lze navázat kontakt a domluvit se na případné spolupráci, respektive obrátit se se zájmem o substituční program pro uživatele psychostimulantů, respektive pervitinu.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete kontaktovat například Specializované ambulantní služby CADAS SANANIM a informovat se, jak to v současné době s možnostmi je. Nízkoprahovou substituční léčbu, respektive asistovanou terapii poskytuje i pražské Kontaktní centrum SANANIM, především pro dlouhodobě spolupracující klienty. I tam se můžete informovat o možnosti a případně si domluvit termín osobní schůzky a pohovoru:
Specializované ambulantní služby CADAS SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Provozní doba:
Pondělí 8 -18
Úterý 8 - 17
Středa 8 - 17
Čtvrtek 8 - 18 (9:00-13:00 probíhá porada týmu)
Pátek 8 - 15
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 1046/15
150 00 Praha 5
Mobil: 605 240 501
Poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
E-mail: kacko@sananim.cz
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Provozní doba:
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
Zatím se mějte, držím palce!
Amrit Sen