Marihuana
RainbowSkullX
Dobrý den ,chci se zeptat ,zda pokud někdo užívá marihuanu ,zda se dá přenést na někoho jiného skrze například líbání, pití ze stejné láhve a podobně. A pak i přesto ,že člověk marihuanu neužívá a zastaví ho PČR ,může mít pozitivní test na drogy.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
dekujeme vám za dotaz.
Intoxikace THC přes sliny, tedy při líbání nebo pití ze společné lahve s intoxikovaným člověkem, možné není.
Pokud trochu odbočím, bylo by dobré se podívat také na jiné možnosti intoxikace.
THC se může do vašeho těla dostat i v jídle nebo pití. Dá se rozvařit v mléce nebo bylinkovém čaji, nebo také zapéct do koláčků či sekané. Můžete ho pozřít a nemusíte mít ani žádné výrazné příznaky.
Bohužel se vám potom může stát, že budete mít pozitivní test.
Pokud budete mít další dotazy, bez obav se na nás obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková