Tramal
Kalo
Dobrý den
( 35 let )
Už 10 let užívám tramali 200mg. Po 6 až 7 tablet denně ...nejdříve mě je doktor předepsal na bolesti zad a já ,je začal brát čím dál více ....teď, když jeden den nemám svojí dávku nemohu ani usnout...třesavka a šílené absťáky ..jsem agresivní a nepříčetnej 😑 mám rodinu a nechci o ně přijít proto vás moc prosím o radu ,klidně postoupím léčbu, ale raději bych byl doma s rodinou ...děkuji moc

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Kalo,
děkujeme za Váš dotaz. Osobně bych Vám doporučila začít spolupracovat s nějakou specializovanou službou, kde mají zkušenosti s léčbou uživatelů návykových látek.
Asi nejideálnější cestou je přechod na Suboxone a postupné vysazení. Případně pobyt na detoxifikační jednotce, kde budete při vysazení Tramalu pod lékařským dohledem. Lze také doporučit velmi pozvolné snižování, ale možná bude třeba nasadit jiná medikace. Bohužel takto po internetu to však nejsme schopni vyřešit, proto neváhejte odbornou službu kontaktovat.
Nejbližší substituční program naleznete zde:
Trutnov, Psychiatrická ambulance Trutnov
RIAPS Trutnov
Substituční léčba
Procházkova 818, Trutnov, 541 01
Tel.: 499320327, 725720341
MUDr. Lenka Kasíková
www: http://www.riaps.cz
Případně se obraťte na ambulanci v Hradci Králové:
Laxus z. ú.
Ambulantní program
Gočárova 1620, Hradec Králové, 500 02
Tel.: 777 033 618
web: http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-hradec-kralove/
Provozní doba: Po-Čt: 9:00-16:00, Pá: 9:00-14:00 h
Držím palce, aby se váš stav stabilizoval. Kdybyste se potřeboval na něco doptat, klidně ještě napište.
S pozdravem
Nikol Spůrová