Přijímání zivin
Goldfakan
Dobry den chtěl bych se zeptat na jednu věc , když užívám pervitin a přitom normálně funguji jako člověk což znamená , příjem živin , vody , normální dýchání , relaxace 90minutova a další takové věci je možné ze bych mohl dojezd zvládnout bez újmy na psychické ale i Fyzické stránce ?
Lukas 22 let
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Godlfakane,
díky moc za Váš dotaz.
Možné je v pravdě všechno, ale záleží na mnoha proměnných...Jak dlouho a jaké množství užíváte, jaká je "čistota" pervitinu nebo čím je droga říznutá, jaký je Váš celkový zdravotní stav, v jakém jste zrovna psychickém rozpoložení atd. atd. ...Okolnosti, které popisujete, by opravdu mohly přispět k menším potížím při dojezdu, ale okolnosti, které popisuju já, mohou zase dojezd stížit.
Fyzické potíže při vysazení pervitinu nebývají nijak zásadní, jako např. u opiátů, horší je to s psychickým rozpoložením, které by Vás mohlo nemile překvapit (silná únava, úzkost, nervozita, výkyvy nálad).
Proto bych Vám doporučila, pokud máte v plánu začít abstinovat, nebýt na to sám a vyhledat službu, ve které byste o případných problémech mohl otevřeně mluvit.
V Mapě pomoci www.drogy-info.cz si můžete například vyhledat nejbližší Kontaktní centrum nebo adiktologickou ambulanci. Určitě jsou to místa, kde se dá o potížích s vysazením pervitinu mluvit, předem plánovat, jak je snížit a také co dělat, když budou těžší, než člověk čekal.
Držím palce!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná