Tramal
Jirka
..jsem pár let závislí na tramalu (kapky)...a rád bych se té závislosti zbavil..klasický,nejdříve na bolest,později na bolest a ten stav mi vyhovoval..je mi 49 let. Beru tak asi 15zmačknuti ráno a stejně zhruba na noc..někdy míň,někdy víc ..
..otázka je..dá se to léčit ambulantně ??..nemohu do léčebny,už kvůli práci, rodině...a do samoléčby..no nevím..jednou jsem to zvládnul..ale po druhé,si nejsem jistý..
...děkuju za odpověď a případnou radu.
Jirka.S.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Jirko,
děkujeme za Váš dotaz. Ambulantní léčba závislosti na Tramalu je určitě možná, bývá však o něco náročnější.
Osobně bych Vám doporučila začít spolupracovat s nějakou specializovanou službou, kde mají zkušenosti s léčbou uživatelů návykových látek. Asi nejideálnější cestou je přechod na Suboxone a postupné vysazení. Případně Vámi zmiňovaný pobyt na detoxifikační jednotce, kde budete při vysazení Tramalu pod lékařským dohledem. Lze také doporučit velmi pozvolné snižování, ale možná bude třeba nasadit jiná medikace. Bohužel takto po internetu to však nejsme schopni vyřešit, proto neváhejte odbornou službu kontaktovat.
Bohužel nepíšete odkud jste. Pokud potřebujete napište a zašlu Vám kontakty na vhodná zařízení.
Stačí takto?
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová