Pervitin
Joe
Dobrý den, jse. závislí na drogách. Začalo to kokainem když jsem byl úspěšný obchodník "jen tak pro srandu" jednou za čas si dám vše možné od trafky po opiáty. Ale
i to péčko je zlo. Beru jednou za dva týdny, namotal jsem se, mám to pod kontrolou říkal jsem si...Trvá to už dva roky byl jsem šťastný dařilo se mi ale přes dvěmi lety jsem zažil hodně nepříjemné události. Drogy jsem užíval už minulostí ale jakmile jsem neměl kontakt s partičkou dalších uživatelu tak jsem byl v pohodě a neměl jsem ani touhu drogy užívat a byl jsem rok čištej. Jsem nešťastný, nadělal jsem si dluhy a poškodil jsem dříve nádherný vztah s mojí úžasnou maminkou. Chci přestat ale jakmile mi někdo jen nabídne drogu tak neododolám Do léčebny nechci musím fungovat a vydělávat peníze. Často mívám takové stavy že celé dny nevylezu s postele a jen mrham svým časem. Nemyslím si že jsem na tom až tak špatně ale dost mi drogy vzali, já jsem si sám hodně vzal je to moje vina. Chci se změnit a být lepším a slušným člověkem. Hodně mě v tom inspiroval můj kamarád . Vím že to zvládnu už jsem se rozhodl že končím právě teď! Máte prosím nějakou radu jak to efektivněji zvládnout? Nikdy jsem drogu neužil nitrožilně. Za radu děkuju předem. Držte mi palce.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
hezky popisujete svůj vývoj závislosti.
Možná zkuste ambulantní léčbu, kdy nejste hospitalizovaný, můžete docházet do práce a řešit aktivně své problémy.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pokud byste to nezvládal, je možné navštěvovat Denní stacionář, kdy docházíte každý pracovní den a vracíte se do svého domova. Máte větší podporu v abstinenci i více času k řešení svých problémů.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Pokud by nefungovalo ani jedno, tak se asi hospitalizaci nevyhnete.
Posílám odkaz na www.drogy-info.cz,  kde si v rubrice Mapa pomoci můžete vyhledat podle bydliště pomoc, pokud vám není Praha v dosahu. Případně ještě napište, kontakt vám pošleme.
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová