Kombinace mdma
Vojta
Rad bych se zeptal zda je bezbecne kombinovat mdma s alkoholem. Zda kdyz budu na oslave tak po uziti mdma si mohu doprat alkohol ci naopak.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Vojto,
díky za Váš dotaz. Kombinace jakýchkoliv návykových látek se velmi nedoporučuje. U látek jako je MDMA nikdy nevíte její přesné složení a co přesně s Vámi daná látka udělá. V kombinaci s alkoholem se pak může účinek například znásobit a může být zaděláno na velmi nepříjemný zážitek nebo i fyzické potíže s nepříjemnými následky.
Proto, prosím, pokud máte v úmyslu užít MDMA, buďte velmi opatrný, vždy je dobré užít méně, počkat si na účinek a "nepřikrmovat" hned po krátké době, dodržovat pitný režim ve formě nealko nápojů (nejlépe voda), aby nedošlo k přehřátí organismu.
Prostě: buďte na sebe opatrný!
Více o MDMA například zde: https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/extaze/
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná