Recept - postup
Weci
Postup vie niekto ? (xxxxxxxxxxxxxxx Whatsapp )
Jaky je rozdiel medzi vyrobou z pseudoephedrinu a z efedrinu ?
A okrem krystal meth je este jake peří ... respektive aky je rozdiel medzi kryst meth a druhym ?

Odpověděl: Amrit Sen
Weci, zdravím Vás,
díky za důvěr. Promiňte, o rozdílech ve výrobě, ani postupech výroby pervitinu psát nebudeme, od toho tu rozhodně nejsme.
Crystal meth a peří, jsou jedny z mnoha slangových výrazů napříč zeměkoulí pro totéž.
Ve zkratce, pervitin z pseudoefedrinu má výraznější "nájezd", ale významně slabší a krátkodobější účinek, než "pravý" (levotočivý) pervitin z efedrinu, který má kromě výraznějších a dlouhodobějších účinků "nájezd" naopak pozvolnější, ale delší.
Název crystal meth se v Americe používá především pro bíle krystalickou formu metamfetaminu, nebo chcete li, pervitinu.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Tím bych odpověď uzavřel.
Mějte se krásně, buďte na sebe opatrný/á,
pozdrav a poděkování nikdy neuškodí.
Amrit Sen