Lieky
Slavka
Dobrý deň, poprosila by som vás o radu ako sa správať k človeku závislom na bežne dostupných liekoch tlmiacích bolesť.
Z mojej strany to nie som schopná uhlídat.
Vopred ďakujem!

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Slavko,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel univerzální rada, která by fungovala neexistuje. Bylo by vhodné zkontaktovat nebo navštívit některou poradnu pro rodiče, partnery a blízké nebo ambulanci, kde pracují s rodinou uživatelů a celou situaci probrat v klidu osobně. Není nad osobní pohovor, získání informací a podporu z druhé strany. Možnosti určitě existují.
V Praze se můžete obrátit např. zde:
Poradna pro rodiče SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Jestliže se Vám aktuálně nehodí dorazit osobně z jakéhokoliv důvodu, zkuste se informovat o možnosti on-line konzultace.
Pokud je to pro Vás daleko, napište odkud jste, a zašlu Vám kontakt na zařízení v dosahu.
Napište, i kdyby Vás ještě cokoliv zajímalo. Jsme tu pro Vás!
Přeji vše dobré a klidný vstup do Nového roku.
S pozdravem,
Nikol Spůrová