Kratom a jeho detekovatelnost
Random
Dobry den, měla bych otazku. V posledních několika dnech jsem parkrat uzila kratom. Z experimentálního důvodu. Dříve jsem mívala trochu problémy s různými navykovymi latkami a moje mama me pravidelně testuje. Vzhledem k tomu, ze kratom je u nás v Čr legální, me nenapadlo, ze by mohl být na testech. Zjistila jsem ale ze je detekovatelny a chtěla bych se zeptat po jak dlouhou dobu je detekovatelny na domácích testech na drogy a na laboratorních. Předem dekuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Random, zdravím Vás,
díky za důvěru. Záleží na tom, o jaký typ testu by mělo jít. Pokud by mělo jít o orientační "rychlotest" z moči, pak je málo pravděpodobné, že by kratom zachytil.
Naopak laboratorní, tedy nejspolehlivější testy, kratom určitě zachytí.
Jak dlouho je kratom detekovatelný z moči, přesně nevíme. Detekovatelnost se u jednotlivých drog a typů drog liší. Odvíjí se od druhu testu, ale zejména frekvence užívání, množství a kvality drogy, ale také od metabolismu každého testovaného.
Také bych Vám doporučila se kratomu vyvarovat. Setkáváme se s čím dál více klienty, kteří již mají rozvinutou závislost na kratomu a popisují nepříjemné odvykací stavy podobné jako u opiátů.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré do Nového roku a buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová