co mám dělat,nebo na koho se mám obrátit,když ho chytne amoka je nezvladatelný?_,když
hadovka
synovi je 39 let,a 20 let je s přestávkami závislý na heroinu.Snažili a zkusili jsme co se dalo.Ale podlednídobou se velmi zhoršily jeho nálady,nepamatuje si,kde byl,začíná být agresivní atd.Mám nemocného manžela,o kterého se starám.Syn bydlí u nás a potřebuji poradit co mám dělat,když dojde ke konfliktu,který už nezvládám

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
víte, je těžké jednorázově poradit. Pokud vás ohrožuje na životě či sebe na životě, volejte záchrannou službu.
Z vašeho dotazu není zřejmé, jak často dochází ke konfliktům, zda se jedná o konflikt verbální či brachiální a  jak dlouho konflikt trvá.
Možná by stálo za to, kdybyste se objednala do Poradny pro rodiče na tel. 284 824 234 nebo 739 268 527, kde bychom váš problém mohli v klidu rozebrat a hledat řešení, která by vám vyhovovala. Více informací o poradně + kontakt, zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html.
Mohla byste získat podporu a pomoc ve vaší nelehké situaci.
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová