Chtěli mě zabít, nebo jen psychóza?
Anonymka
Dobrý den,
To, že užívám drogy (alkohol, cigarety, marihuanu, pervitin, kokain) se semnou táhne cca od 13-ti let, byla jsem v různých lecbach, ale vždy jsem se k tomu vrátila, protože mám pocit, že lidé, kteří berou drogy mě více chápou a berou mezi sebe.
Potřebovala bych vysvětlit jednu situaci...
Našla jsem si kamaráda, který se mi moc zalíbíl (myslím že i já jemu).
Ten kamarad, říkejme mu třeba Petr je moc fajn, jenže se baví se špatnými lidmi, což je například Pavel, který mě v podstatě naučil užívat všechny drogy.
Když jsem měla jít původně za Petrem, tak jsem se rozhodla, že půjdu za Pavlem, se kterým jsem po dlouhé době měla pervitinu (do té doby jsem každý den cca měsíc pila alkohol), ještě jsem si od něj koupila a celý to vysnupala za celou noc, nebylo mi dobře pac jsem byla sama, tak jsem se rozhodla, že půjdu za Pavlem, u kterého jsem byla celý den a navrhnul mi, abych spala u něj (dělala jsem tehdy eskort, tak jsem se rozhodla že kvůli němu a tím skončím) přes den jsem už nefetovala, jen jsem trochu kouřila trávu, ale furt ne a ne usnout a to jaem byla vzhůru druhý den. S tím že jsem nejedla (to nikdy nejím na pervitinu) ale hodně jsem pila tekutiny. Petr šel pak na noční a já zůstala u něj doma sama a pak to přišlo, slyšela jsem, jak pod oknem křičí Pavel a další lidi (vždycky škodí té holce, která chodí s Petrem). Bylo to šílený, vyhrožovali mi, schyzovali mě, byla jsem v hrozném stavu, dokonce začali zapalovat záclonu. Nejhorší bylo, že tam pustili nějaký plyn, nebo co si a já nemohla dýchat, vyběhla jsem rychle ven a fakt jsem nemohla dýchat, měla jsme strach moc velký strach, tak jsem zavolala snaitku, jenomže kdyz přijeli, tak místo toho aby mi pomohli mluvili s Pavlem, který jim dal pro mě drogy, které mi pichli do žíly, to vím já sto procent. Dokonce jsem Pavla viděla v sanitce, začala jsem křičet, že nechci umřít, vedela jsem, že ten sanitar je proti mě... Dojeli jsme do nemocnice a po cestě mi tvrdili, že jsem si píchla sama, přitom já si nikdy nepichla nic, mám panicky strach z jehel. V nemocnici jsem byla v šíleným stavu, slyšela jsem jak Pavel tvrdí, že mám toxickou psychózu a že nejsme normální, že si píchám a beru všechno možný. Dělali mi všechna vyšetření jen na oko a stále mi tvrdili, že mi nic není. "Stříkali na mě léky po kterých mi bylo moc zle.... Nevím jako to stříkali mám popsat, ale byli to takové malé jehličky, které se do mě zabodovali a s každým bodnutím jsem byla víc a víc mimo" a dokonce tak mimo, že jsem jen seděla na vozíku a koukala do blba. Pak mě vyšetřovala doktorka a já se snažila ji říkat přesně to, co chce slyšet, že jsem do přehnala s drogami a že si píchám. Pak mě polezeli na postel a já slyšela Pavla jak je za oknem a natáčí mě. Mám diagnostikovany tourettuv syndrom, který když jsem ve stresu se abnormálně zhoršuje. Myslela jsme že umřu.... Do kapacky mi dávali takový věci, že mi po nich byli zle.... Už jsem se loučila se světem, ale nevzdávala jsem se, dělala jsem tam scény, ať mě pustí pryč nebo mé nechají převést, nakonec mě převezli do Beřkovicíc. V čele sanitky (neřídil) opět seděl Pavel, který chtěl dostat můj mobil.Nepobevedlo se mu to, psycho bylo, že jsem dokázala s ním mluvit v mezi hlavě... Nechápu to jak je to možné ale normálně jsme spolu takhle neverbálně komunikovali.v Beřkovicíc byl a všem sestrám o mě vyprávěl jaká jsem coura atd... Jeden zdravotní bratr mi místo léků dál MDMA, které bylo rozpuštěné ve vodě a po něm jsem měla halucinace (byli krásný) pak jsem usnula a vyspala se z toho všeho, už mi nic nedali páč jsem jim ukázala že by mě to zabilo tím že jsem dělala jaký mám hrozny tiky. Hned jsem podepsala reverz, čím jsem si zachránila život. Na Pavla jsem poslala typka, kterej mu to vysvětlil, tudíž mi nic nehrozí. Od té doby jsem měla jednou pervitin, párkrát marihuanu a alkohol, všechno je od té doby relativně v pořádku (krom toho, že v podstatě nemám nic kde bydlet, ale to je vedlejší..) potřebuju zjistit, je možné aby zdravotníci chtěli někoho zabít? (Na té jipce pracuje Pavly máma kterou jsem tak i viděla). Jakroze jsem s ním komunikovala zkrz me myšlenky? Nebyla to toxická psychóza? (To si nemyslím, potom co mi Petr napsal, že jsem k němu sjetá už přišla, což nebyla pravda)... Nechápu to, NIKDO mi to nevěří, z toho jsem úplně v háji a nutí mě to fetovat abych na to nemyslela.... Přesně děkuji za odpověď.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Anonymko,
moc díky za Váš dotaz.
Co přesně se stalo, nedokážu bohužel vůbec odhadnout. Dle Vašeho popisu jste si dala poměrně velké množství pervitinu, k tomu jste kouřila trávu a nedařilo se Vám po dlouhou dobu usnout (2 dny). Píšete také, že jste se necítila úplně dobře. Můžu fantazírovat o tom, jak tenhle nápor Váš organismus zvládnul, co se reálně opravdu dělo a co byl důsledek vyčerpání Vašeho těla i mysli. Nerada bych takto na dálku vynášela nějaké jasné závěry, co se tenkrát stalo a kdo měl jaké úmysly. To by byl opravdu jen můj odhad a do toho bych se nerada pouštěla.
Moc bych Vám ale doporučila dát si od návykových látek alespoň chvíli pauzu, pokud to jde. Aby Vaše tělo mělo šanci se z tohoto zážitku oklepat a odpočinout si.
Myslím, že by stálo za to obrátit se na nejbližší kontaktní centrum a klidně s nimi Vaši situaci probrat osobně. Napadá mne to i z toho důvodu, že popisujte, že nemáte v tuto chvíli vlastně kde bydlet. V Káčku Vás nikdo nebude tlačit do léčby, mohou Vás ale vyslechnout, probrat, jak se máte a pomoci v hledání vhodného bydlení. Prostě je to místo, na ktreré se lze s důvěrou obrátit.
Nejbližší Káčko je k nalezení zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeji vše dobré!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná