Nespim
Stenly12
Dobrý den vysadil jsem marihuanu po 1,5 roku.Docela velké množství.nespal jsem od soboty do ted,kdy v sobotu na nedeli jsem se probudil rano cca ve dve a nemohl jsem už usnou a z neděle na pondělí a z pondělí na úterý vůbec.Problém je,že ani přes den mi nejde zabrat.Co stím?Nemůže to poškodit mozek nebo nemůžu zkolabovat?Jak to bude dlouho trvat?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Stenly12,
díky moc za Váš dotaz. To, jak dlouho u Vás budou přetrvávat tyhle nepříjemné následky vysazení THC, těžko říct. Je to opravdu velmi individuální.
Dlouhodobější spánkový deficit by mohl být pro organismus opravdu nebezpečný. Z dostupných přípravků by Vám mohl pomoci Melatonin - spánkový hormon, který se spoustě ex-uživatelů velmi osvědčil. Pomůže Vám právě s navozením spánku, ale měl by i zlepšit jeho celkovou kvalitu. Je volně dostupný v lékárnách, není návykový a tudíž bezpečný. Podpořit spánek můžete také bylinkami jako je například meduňka či kozlík.
Pokud by Vaše potíže přetrvávaly, neváhejte zkontaktovat nejbližší adiktologickou ambulanci. Součástí týmů bývá i psychiatr, který by s Vámi mohl Vaše potíže probrat a hledat možnou pomoc a řešení.
Nejbližší ambulanci lze vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeji, ať je brzy líp!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná