jaké je nebezpečné množství paralenu
karapax
zdar lidu, právě jsem užil pět až šest tablet paracetamolu 500mg.(nejsem si jist, kolik přesně) Bolela mě hlava z chlastu... Může mě to nějak ohrozit? Jinak jsem taky v posledních dvou hodinách užil lysohlávku kopinatou(slabá až střeně silná dávka) , kodein (180mg), marihuanu(minimální nožství z mého pohledu) a zmíněný alkohol. Cítím se fajn a vyrovnaný, jde mi jen o ten paracetamol a moje játra. předem děkuji, i když je to neslušné. S pozdravem,
Fan Thomas

Odpověděl: Nikol Spůrová
FanThomas, zdravím Vás,
díky za dotaz. Doufám, že jste v pořádku a už jste po kocovině opět fit. K vašemu dotazu. Toxická dávka paracetamolu je při akutním požití od 200 mg/kg, u rizikových skupin jedinců i nižší. Nadměrné užití paracetamolu může způsobit akutní selhání jater. Píšete, že jste ho také kombinoval s dalšími látkami. V případě kombinace s dalšími látkami a alkoholem je riziko selhání jater mnohonásobně vyšší i při nižších dávkách paracetamolu.
Pro příště doporučuji užívat paracetamol a další látky s rozumem. Kdybyste se potřeboval na něco doptat, neváhejte znovu napsat.
Přeji Vám do Nového roku vše dobré a buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová