Léky a pervitin
Ivana
Dobrý den beru argofan 150mg ale snupu i pervitin. Před týdnem jsem otekla v obličeji a dostala koprivku. Od té doby jsem přestala téměř pít alkohol a snupu jen tak 150mg denně. Mám veliké úzkosti. Nemůže se mi prosím vás nic stát?

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivano, dobrý den,
těžko dělat objektivní závěry touto cestou, přes net. Kombinace alkoholu, antidepresiv a pervitinu rozhodně dobrá není. Také není nikdy úplně jasné co kupovaná droga všechno obsahuje, leckdy mohou být příměsi mnohem nebezpečnější než droga samotná, také pak nejde předvídat, jaká může být reakce s dalšími léky.
Píšete, že máte silné úzkosti a denně konzumujete pervitin. Pervitin působí anxiogenně, to znamená, že může navodit úzkost a strach i bez toho, aniž by k tomu měla dotyčná konzumující osoba dispozice. Pokud se s úzkostí léčíte, je tam o to větší šance, že se Vám mnohonásobně prohloubí. Zvládnete pervitin vysadit?
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová