Steroidy
Jacques
Dobry den je mi 32 let uz asi cca 5 mesicu neberu steroidy(sustanon injekcne a stanozolol v tabletach)uzival jsem je asi 3 mesice. Od doby co jsem je zacal uzivat mam problem v posteli mam problem dosahnout orgasmus a problem i s tvrdym penisem je to jednou nahore pak dole. Po vysazeni jsem uzival tribullus a hcg v tabletach kvuly srovnani testosteronu. Jenomze mam pocit ze to bylo asi malo. Co bych mohl udelat nebo uzivat proto aby se vse vratilo do normalu?nebo si to casem telo srovna samo?dekuji za odpoved

Odpověděl: Nikol Spůrová
Jacques, zdravím Vás,
díky za důvěru. Váš dotaz je velmi specifický. Na vašem místě bych se obrátila ke konzultaci na lékaře se specializací v oblasti sexuologie.
Víte kam se u Vás obrátit? Máte-li blízko Prahu můžete se obrátit zde:
Sexuologický ústav VFN
Ke Karlovu 460/11
Praha 2 (Herzův dům, 1. patro bez výtahu)
telefon:
+420 224 965 247 (informace a objednávání)
telefon:
+420 224 965 247
email: sexuol@vfn.cz
web: https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/psychiatricka-klinika/specializovana-centra/#
Případně napište, odkud jste, a zašleme Vám kontakt na zdravotnické zařízení v blízkosti vašeho bydliště.
Stačí takto? Držím palce, aby se vše brzy vrátilo do normálu!
S pozdravem a přáním dobrého Nového roku,
Nikol Spůrová