chci přestat užívat jakékoli drogy
Arťom
V době covidu jsem začal víc a víc užívat drogy. Momentálně se cítím, že jsem závislý a potřebuju s tím pomoct.
Zkoušel jsem jak zvlášť, tak i kombinovat následující drogy - piko, GHB, extáze - především při sexuálních aktivitách.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
zaslal jste nám dva totožné dotazy, na jeden z nich jsem před malou chvílí reagovala (kód 703173), mrkněte se na to, pokud se budete potřebovat na cokoli doptat, klidně ještě napište. Pro jistotu odpověď kopíruji i sem.
Mějte se hezky, MK
Kopie:
Je fajn, že máte chuť se svou současnou situací začít něco dělat. Pokud jste z Prahy, můžete se bezplatně obrátit na naše ambulantní zařízení a v osobním kontaktu se domluvit, jaké služby můžete čerpat. Díky tomu, že jsou zítra Vánoce, doporučuji Kontaktní centrum, kde je každodenní provoz, včetně svátků.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
mapa
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Držíme palce a přejeme poklidné Vánoce!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová