Bolest ruky po aplikaci pervitinu
Xxx
Dobrý den, mám takový problém po aplikaci pervitinu do žíly. Místo v pichu je lehce zatvrdlé, při doteku bolestivé. Ale co je hlavní, začaly mě v té ruce bolet svaly, chvilema cítím pálení v předloktí i v paži. Procetla jsem si hodně na tohle tema, jenže nic konkrétního neodpovídalo mému stavu, nemám ani otok, ani zarudnutí, či pálení v místě vpichu, tudíž bych řekla, ze absces se zřejmě nevytváří, ale napadlo mě, jestli je možné mít zánět žil či trombozu bez otoku, bez zarudnutí? Všude jsem četla, ze záněty jsou na první pohled poznat, ale ruka až na to, ze mě pálí ve svalech a bolí mě , je na venek v pořádku. Do toho mi za posledních 12 hodin 2x začalo brnet v levé tváři, jako bych to měla umrtvene od zubaře, po 10 minutách vždy přešlo. A pak ten krk, také na pohled nic viditelného, ale poboliva vevnitř a brni.
Tak je mi to cele dohromady divné a přemýšlím, jestli je možné, aby se udělal zánět a nešel vidět a nebo například nějaký trombus a ten teď někde putoval?
Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Xxx zdravím Vás,
díky za důvěru. Upřímně, takto na dálko nedokážeme my, ani nikdo jiný, co se Vám stalo a děje, to může pouze lékař, který se na Vás podívá a potíže zhodnotí.
Zánět zjevný být nemusí, tak, jak potíže popisujete, působí, že o zánět nejspíš jde. Brnění jinde může být nervového původu.
Doporučuji Vám tedy bez otálení vyhledat lékařskou pomoc, nebo se nechat ošetřit zdravotníky v nejbližším kontaktním centru, případně pracovníky spádového programu. V opačném případě byste riskovala ještě závažnější zdravotní potíže, které mohou vyústit ve ztrátu končetiny, v krajním případě života.
Pokud máte zvýšenou teplotu, jeďte okamžitě, třeba i v noci, na pohotovostní ambulanci kterékoli nemocnice.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici,
buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.