Pervitin
Love
Beru pervitin nitrozilne a když sem si jednou dávala tak při aplikaci mě to studilo dost mě to zarazilo cítila sem proste studeny proud nikdy se mi to nestalo co to muže znamenat

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Těžko říci, vím o tom, že se to může někdy stát, proč, přiznávám se, netuším. Záležet může na složení produktu, častěji se stává, že "rozdělaný" pervitin v žíle pálí a bývá to zpravidla nedočištěným, nebo nedosušeným pervitinem se zbytky HCL, kyseliny chlorovodíkové, tzv. solnice.
Aplikovala jste v teple, mám na mysli, jestli jste při a před aplikací setrvávala v místnosti s topením? Protože pokud byste aplikovala v chladu, nebo venku, "materiál", který jste měla u sebe, nebo krátkou dobu poté, co jste přišla ze zimy, nabízí se možnost, že "voda" s pervitinem mohla chladit prostě proto, že byla studená.
To už ale střílím od boku a popouštím uzdu fantazii, omlouvám se.
Doporučuji Vám opatrnost, téměř nikdy předem nevíte, co všechno si vlastně do žil pouštíte...
Pozdrav a poděkování nikdy neuškodí,
přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.