Cílené stihy
Sophi
Dobrý den.. posledních pár týdnů se mi dějí divne veci.. uz opravdu nevím, zda jsem se dočista zbláznila,nebo se mě mí kamarádi snaží vyvolavat psycho.. osoba první (říkejme mu třeba honza) uz nějakou dobu (podle mě ) dělá,ze ma toxickou psychozu.. ma stohy z lidí a není schopný vyjít z domu.. teda. Aspoň semnou.. například se sousedy si ven klidně jde (když jsem například v práci ) ostatní naši kamarádi prvně dělali,ze drží semnou, ze to není úplně v pořádku a když jsem se jim svěřila s nějakými jeho psychozkami, najednou otočili kartu... bavili se jen s ním ,mě úplně odstrcili a dokonce ho začali podporovat č tom, ze ty jeho psycha nejsou psycha.. chodili po našem domě a vždy jakože neco nekde našli.. většinou schovaneho pod nějakým květináčem nebo tak.. udělali kolem toho hroznej rachot a ze jsou to třeba malé kamerky, stenice a podobne.. ale než jsem k nim doběhla,abych se na to podívala, stihli to třeba rozdupat.. vyvíjí se to zde docela do extrému...nevim, co sise mám o tom myslet.. slyším je třeba přes dveře se smát a o něčem bavit.. ale jakmile dojdou za nimi, zmlknou a rozutecou se.. nevim co sisi o tom myslet.. na druhou stranu nemám žádné psycha o tajných agentech apod. Prosím poradte.. dekujiA moc

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Sophi,
moc děkujeme za Váš příspěvek! Z Vašeho dotazu není úplně zřejmé - i když si to mohu různě domýšlet - zda Vaše stavy dáváte také do souvislostí s užíváním nějaké návykové látky....Pokud ano a Vaše nepříjemné pocity by se dál stupňovaly, bylo by možná fajn navštívit místo, kde byste si o všem mohla bez obalu osobně popovídat. A to ať už je jejich příčina jakákoliv. Protože to, jestli si z Vás kamarádi dělají srandu a cíleně ve Vás chtějí vyvolat pocity "stíhy" nebo se s Vámi opravdu něco děje, těžko takto na dálku odhadnout. A ani Vy v tom, zdá se, nemáte úplně jasno.
Proto bych Vám doporučila obrátit se na nejbližší adiktoligickou ambulanci nebo kontaktní centrum. Ta jsou k dohledání například zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Pokud jste z Prahy, můžete zajít do našeho Káčka (otevřeno každý den do 20h, takže můžete i dnes).
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Přeji jen vše dobré, opatrujte se!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná