To fakt nevim
Honza
Dobrý den..pritelkyne uzivala dlouho dobe pervitin..po nasem seznameni prestala a do ted byla rok a pul cista..minuly tyden jsem si byl jisty ze si vzala znova..nepriznala mi to...vcera mi dala tajne(mam to overene testy a sama si vzala tez..nepriznala mi to..nevim co mam delat..poradite? To ze jsem se otestoval nevi a jeste jsem ji to nerekl..jo a mimochodem je tehotna takze nejaky gesto jako ze odejdu asi nepripada v uvahu..

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Honzo,
moc díky za Váš dotaz. Vaše situace není úplně jednoduchá a ani já bohužel nemám jednoduché řešení. Doporučila bych Vám obrátit se na služby určené rodinám a blízkým, uživatelů drog. Je to místo, kde můžete mluvit otevřeně o tom, co se děje a hledat možné cesty, jak situaci řešit, a to s pomocí odborníků. Pokud máte Prahu blízko, zkuste se obrátit na Poradnu pro rodiče a blízké SANANIM. Pokud je pro Vás Praha špatně dostupná, určitě Vám alespoň doporučí službu ve Vašem okolí.
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
K chování Vaší partnerky - bez dalších informací můžu mít jen různé fantazie...Možná má obavy z nové životní role (rodič), obavy ze zodpovědnosti, porodu......dovedu si představit, že by v takové chvíli mohla fungovat podpora, pochopení, že to není jednoduché a že různé obavy jsou na místě. A třeba by zafungovala nabídka místa, kde by zase ona mohla otevřeně o své situaci mluvit, bez obav z odsouzení, divných pohledů apod.
Pak bych doporučila Centrum komplexní péče o dítě a rodinu SANANIM, paní Ilony Preslové. Centrum sídlí v Praze, ale s paní Preslovou je možné se propojit i telefonicky či mailem, pokud máte Prahu daleko.
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
Moc Vám přeji, ať je lépe!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná