Pomoc
Tyna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat a poprosit vás k pomoc. Je mi 35 od 13 jsem brala pervitin. Měla jsem asi 10let pauzu ale teď se do toho nechtoc začínám znova vracet a s tím bych potřebovala pomoci. Jen nějak nemám momentálně sílu sama s tím skončit. M dceru a úžasného přítele a nechci o ně přijít. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Tyno,
děkujeme za Váš dotaz.
To, že jste se odhodlala k tomu říct si o pomoc, je super první krok! Moc Vám fandím, ať Vám odhodlání vydrží! Doporučovala bych Vám obrátit se na nejbližší adiktologickou ambulanci, ve které byste mohla otevřeně mluvit a hledat společně s odborníky nejlepší možnou cestu, jak z toho ven.
Nejbližší ambulanci můžete vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Pokud jste z Prahy nebo pro Vás není problém do Prahy dojet, můžete se také obrátit na Centrum komplexní péče o dítě a rodinu SANANIM, paní Ilony Preslové. Ta se dlouhodobě věnuje podpoře rodičům s drogovou zkušeností.
Více o Centru naleznete zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
Přeji, ať se Vám brzy daří lépe a najdete místo, kde najdete podporu!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná