Střevní potíže po kokainu
František
Dobrý den
2 dny zpět jsem měl velmi divokou noc, kdy jsem si dal více než gram kokainu, bez alkoholu a ničeho, ale vzhůru jsem byl velmi dlouho.
Můj problém je, že jsem se ráno probudil a ve stolici jsem měl světle červenou krev. Tento problém stále přetrvává, každé 4 hodiny vykadim krekry, skoro normální bobky, ale na toaletaku je světle červená.
Koupil jsem si Diozen a tím to bez konzultace a lékařem léčím.
Mohli by jste mi prosím poradit, jak moc je to vážné, kdy bych to musel začít řešit chirurgicky, nebo co se stalo?
Předem děkuji za jakoukoli pomoct.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Františku,
díky za Váš dotaz. Dle toho, co popisujete (světle červená krev po stolici), by se mohlo jednat o hemeroidy, které mohou vznikat z různých příčin - nedostatečný pitný režim, ne příliš dobrá životospráva atd. Diozen, který jste si zakoupil, je v léčbě ne příliš komplikovaných stavů dobrou volbou, stejně tak dostupné masti jako faktum apod., plus například koupele v dubové kůře.
Těžko ale takhle na dálku hodnotit, co se opravdu děje, nejsme také odborníci na tuto oblast :-) Proto, pokud Vaše problémy přetrvávají, vyhledejte odbornou pomoc - buď svého praktického lékaře nebo přímo odborníka na léčbu hemeroidů - proktologa.
Přeji klidné Svátky a vše dobré!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná