Žíly/tepny na spáncích
Hick
Cau, zeptam se jestli se taky nekomu deje, ze má po party (koule, mdma, poppers) vystouplé zily na spáncích?
Hledal jsem si to na internetu a kdyz tepou, jsou to pry tepny, a ne zily.
Pry to je z únavy a mají se samy vrátit zpátky.
KAZDOPADNE JSEM NIC NEMEL ASI 3 tydny a porad mam jednu vystouplou na pravým spánku.
Kamarad mi rikal, ze to je z toho, ze jsem mel hodne poppers, coz uvolnuje. Ale to uz by se do ty doby asi vrátilo zpátky..
Stalo se to někomu?
Předem diky

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Hicku.
Ptáte se na vystouplé žíly na spáncích. Hned na začátku vás chci upozornit, že jsme drogová poradna a přesně v této oblasti působíme. Můžeme vám dát odpovědi na dotazy ohledně drog, nemůžeme ale hodnotit váš stav ze zdravotního hlediska. Tedy pokud váš stav přetrvává, necítíte se dobře, nebo přetrvávají nějaké další obtíže po užití - potom neprodleně vyhledejte lékařskou pomoc.
Co se týče užití Poppers, neměl byste tuto látku nikdy užívat společně s MDMA nebo s dalšími stimulanty. Pokud tedy máte přetrvávající potíže, můžou pramenit právě z této nevhodné kombinace látek.
Co se týče vaší vystouplé žíly, je dost možné, že už se vám do původního stavu nevrátí. Můžete zkusit používat na ni mast Heparoid, případně můžete navštívit kontaktní centrum pro uživatele návykových látek. Takové najdete v každém větším městě. Níže vám posílám odkaz na pražské Kontaktní centrum.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí 13 - 20
Úterý    9 - 20
Středa  13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek    9 - 20
Víkendy a svátky             13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Přeji vám, aby se vaše zdravotní potíže dali do pořádku.
V případě dalších dotazů nás kdykoliv kontaktujte!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková