Pervitin
Michaeel217
Dobrý den užíval jsem dva měsíce pervitin
Hodně jsem do toho i hulil
Přestal jsem dva a půl měsíce zpátky brát
A 17 dni zpět hulil
A cítím se jako kdybych to nebyl já
Připadám si jako kdyby jsem necítil tělo a nebylo to tělo moje je to divné
Nic mě nebaví a bojím se ze už to nepřejde a ze uz nebudu tak svůj jako dřív
Myslíte ze to je normální a ze se to zpraví
Popřípadě co bych měl dělat abych to urychlil.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Michaeel217,
moc díky za Váš dotaz.
Užívání drog je zrádné v tom, že nikdy dopředu nevíme, co za paseku s naším tělem a psychikou nadělají. Mají tu nepříjemnou vlastnost, že dokáží rozvinout psychické problémy, které by se možná bez nich neprojevily nebo ne v takové míře.
Zjistit ale, co přesně se s Vámi děje, zda a jakou souvislost to má s užíváním, popřípadě s vysazením drog takto na dálku bohužel neumíme. Moc bych Vám doporučovala se obrátit na nejbližší adiktologickou ambulanci. V týmu ambulance bývá i psychiatr, který se ale dobře orientuje v oblasti návykových látek. Je tedy možné mu otevřeně říci, co se s Vámi děje, jaké problémy pociťujete a jaké návykové látky by s těmito stavy mohly souviset.
Nejbližší adiktologickou ambulanci můžete vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Moc Vám držím palce, ať je brzy lépe a ať se cítíte jako dřív!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná