Tráva - sperma
NeberDStaneSe
Dobrý den, chci se zeptat, mám problém s tím že mám nažloutlé rosolovité sperma. Chtěl bych se zeptat jestli to může být způsobeno kouřením marihunay(Denně). Předem děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Odpusťte, čím je způsobena forma Vašeho spermatu, netuším, o tom, že by mělo užívání marihuany takto působit, jsem nikdy neslyšel, ani nikde nečetl. Nicméně, nepíšete jak intenzivně marihuanu užíváte. Obecně užívání drog, tedy i marihuany na kvalitu spermatu vliv mít může.
Mohu Vám jen doporučit, abyste co se Vám děje, vzal jako zprávu Vašeho těla i psychiky, že pro Vás užívání drog nejspíš není tím pravým ořechovým, našel si "koníčka" s trvalejšími benefity a v praxi změnil životní styl. Nic tím nezkazíte, naopak jen získáte.
Znamená to možná změnit i stravovací návyky, pro klid zajít k lékaři a s ním situaci konzultovat.
Stačí takto?
Mějte se fajn, buďte na sebe opatrný.
Požehnaný Advent, Amrit Sen.