Abstinence
Baru
Zdravím.
Užívám(Užívala) jsem drogy asi 7let,
A to nitrozilne+léky na uklidnění,spánek atd. (Rivotrily,tramvaj,qentiax,atd cca 5let) a samozřejmě kouří marihuanu prez 8 let podotknu že mi je 23 .
Užívala jsem denně a ne po malých dávkách..
Před necelým rokem jsem se stoho víceméně dostala , diky ambulatnimu léčení a pár krátkodobých pobytů a samozřejmě rodině. Bylo to neskutečně těžké, dlouhi ty pocity abstaku nedostanu z hlavy a posledni dobou vic a vic aplikovala jsem si za těch 8 měsíců vždy jednou měsíčně max 2krat,prostě z potřeby , hulím tak 2x týdne a jen na spaní a léky už užívám také jen spaní ty bohužel každý den , a v posledních 2 mesicich ta chuť přichází znova , dřív jsem to nepocitovala dala jsem si 1x za měsíc a pak chuť zkrátka nebyla, ale v posledních týdnech je to kazdy tyden prostě se mi ty chutě,ta potřeba,pocit , před aplikaci se hrozně třesu úplně celá, a proto mám dotaz jak je možné že se to vrací po několika měsících?

Odpověděl: Markéta Kordová
Baru, zdravím Vás,
bohužel, takto je to se závislostí. Pokud máte návyk, i přes to, že se podaří stabilizovat, tak závislost nezmizí, proto je třeba abstinenci držet trvale. Po porušení abstinence se zprvu může zdát, že další užívání lze korigovat, ale většinou je to jen otázka času, kde se to opět vymkne kontrole. Tak jak jste to popsala, to vypadá, že se stalo i Vám.
Máte kontakt na nějakou odbornou službu nebo svého terapeuta? Bylo by rozumné být v kontaktu a o všem co se děje průběžně mluvit. Máte kam zajít? Pokud ne, rádi Vám pošleme kontakty, stačí uvést jaká města máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky, přeji poklidný Advent.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová