Lecba
Radim
Dobrý den děkuji za zodpovězení prvního dotazu. Nacahazim se ve 12tydnu léčby hepatitidy C v neděli užiju poslední prášek zepatier druhé odběry u doktora nedopadly nejlépe hepavir mi v těle od prvniho odběru kdy klesl naopak zase stoupl doktor řekl že se mu to nelibi. Trávu kouřím dene alkohol o víkendu mám se bát že se nevyléčim?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Radime,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel takto na dálku a bez dalších informací o Vás a vašem zdravotním stavu Vám nedokážeme odpovědět a ani nikdo jiný. Je to skoro jako věštit z kříšťálové koule.
Na vašem místě bych vše konzultovala s ošetřujícím lékařem (hepatologem). V průběhu léčby jsou důležité kontrolní laboratorní odběry jaterních funkcí. Někdy se stává, že se některé hladiny v krvi zvýší a je třeba zvážit vysazení léku. Léčba tímto lékem také není doporučena u některých typů genotypů hepatitidy C. Neznamená to však, že se nemůžete vyléčit.
Léčba hepatitid jde stále kupředu a téměř všichni naši klienti z praxe, kteří dodržovali léčbu (užívali medikaci v pravidelných dávkách, nevynechali dávky, vyvarovali se dalšímu rizikovému chování), se úspěšně vyléčili.
Nebojte se konzultovat s Vaším lékařem, držte se doporučených postupů a věřím, že vše dobře dopadne.
Kdybyste se potřeboval na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
Přeji do Nového roku vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová