Pervitin
Marse
Dobry den.syn si asi pred 3-4 lety vzal pervitin..(cichnul zrejme vetsi davku) bylo to jen jedinkrat,ale od te doby ma porad bolesti hlavy,spatnou stabilitu a koncentraci...mohlo mu to nejak moc uskodit?a zbavi se toho vubec nekdy?..dekuji Sxxxxxx

Odpověděl: Amrit Sen
Marse, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy a starost o syna, nevadí, že nás nekontaktoval sám, nicméně budě na něm, má li se něco změnit k lepšímu, aby konal sám.
Omlouvám se, ale takto nadolku nedokážeme my, ani nikdo jiný posoudit, proč, ani co se synovi děje, natož jestli je nějaká souvislost s užitím pervitinu před lety.
Doporučuji Vám tedy, abyste se pokusil přívětivým způsobem motivovat syna k tomu, aby vyhledal lékařskou pomoc a nechal se bez zastírání vyšetřit specialisty.
Přeji Vám i synovi vše dobré a šťastný nadcházející rok!
Amrit Sen