Odvykaní
Lucky
Dobrý den, snažím se přestat užívat konopí, zatím to jde docela dobře až na ten spánek, no a jelikož stávám brzy ráno do práce a dlouho mě trvá než usnu a také se budím několikrát za noc tak jsem pořád unavený, proto by mě zajímalo jestli by mi třeba nepohlo si zakouřit konopí s látkou CBD. Moc děkuji za radu či případné tipy jak se vyspat. Děkuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Lucky,
díky za Váš dotaz.
Za prvé držím palce ve Vaší snaze přestat s užíváním konopí. Obtíže se spánkem, které popisujete, jsou  při vysazení marihuany bohužel dosti obvyklé. Co se klientům poměrně dobře osvědčuje, je Melatonin - tzn."hormon spánku", který je volně dostupný v lékárnách ve formě tablet. Pomáhá v ryhlejším navození spánku a celkově zlepšit jeho kvalitu. Není nijak návykový, jeho užívání je tedy zcela bezpečné.
Doporučit můžeme také bylinkové čaje z bylinek  ako je meduňka, kozlík lékařský, třezalka, chmel, heřmánek apod.
U řešení potíží se spánkem formou CBD bych měla obavy z toho, že by to mohla být taková nenapadná zkratka vrátit se k užívání marihuany. Hledala bych bezpečnější cesty, které tolik nepřipomínají původní látku, které se chcete vyvarovat.....
Můžete se také podívat na stránky https://koncimshulenim.cz/, naleznete zde zajímavé informace, ale i případnou pomoc při potížích v abstinenci.
Držím palce, aby se potéže se spánkem co nejříve upravily!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná