Dotaz...
Antony
Dobrý den,
asi mám zatím jen dotaz který směřuje do oblasti sub.léčby...'
Jsem dlouhodobě uživatel heroinu a došel jsem do fáze kdy už není nic co by mi opiát mohl dát...'
Chtěl bych se dostat z bezceného kolotoče který zažívám teď každý den a možná už je i na čase si nechat pomoci..?'
Nejde mi o nějaké zneužívání léčiv které se v sub.léčbě podávají...(Můj názor..?)'65% lidí kteří využívají služeb které posk.spolupracují pouze pro legal." fetování "
Chci tím naznačit,že vím co od vás případně ve spolupráci chci...'
Budu rád když mi odpovíte,zda bych třeba s váma mohl nějak ukončit to co asi už sám nezvládnu..?'
Děkuji vám a s pozdravem,
Antony.M

Odpověděl: Nikol Spůrová
Antony.M, Zdravím Vás,
děkujeme za dotaz. Je skvělé, že chcete s užíváním heroinu něco dělat. Možnosti určitě máte. Jednou je léčba v substitučním programu a nasazení buprenorfinu či metadonu. Ideální by bylo zkontaktovat některý ze substitučních programů a Vaší situaci zkonzultovat osobně.
Nevím odkud jste, případně napište a zašlu Vám kontakt na vhodná zařízení v dosahu.
V Praze můžete např. zajít na otevřenou motivační skupinu pro zájemce o substituční léčbu.
Je možné přijít bez objednání kdykoliv ve čtvrtek ve 13hodin.
Kontakt:
CADAS SANANIM, z. ú.
Žitná 51
110 00 Praha 1
Tel.: 603 831 815
http://www.sananim.cz/o-nas-1/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Další možností je pobyt na detoxifikačním oddělení a následná pobytová léčbě. Z dotazu mi však není úplně jasné, zda chcete aktuálně úplně abstinovat. Vhodné je zvážit všechny možnosti.
Stačí takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová