Experimentování
Pepa
Dobrý den, mám emočně nestabilní poruchu osobnosti, beru antipsychotika Quetiapin, antidepresiva Paroxetin a Akineton anticholinergikum. Dříve jsem užíval pervitin jednou týdne, později už dvakrát týdně a teď už třikrát týdně, a mám pocit, že to se mnou jde z kopce. Chci se ale zeptat, já rád experimentuji, s různými medikamenty a návykovými látkami dohromady. Dnes například pervitin, marihuanu a dva miligramy Neurolu. Musím podotknout, že mám za svůj krátký život vysokou toleranci na všechny možné léky, jelikož jsem se dříve intoxikoval dvakrát do týdne, pokaždé něčím jiným, a kombinoval to s drogamy. Myslím si, že mám játra z oceli, a rozštěpí vše, co se do nich dostane, a mají vyvynuté enzymi které štěpí všechny toxické látky včetně psychofarmak. Budu prosím rád, když mi na to napíšete svůj názor. Předem moc děkuji, Josef.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Pepo, Zdravím Vás,
díky za Váš dotaz. Z dotazu mi bohužel není úplně jasné, na co se konkrétně ptáte. Prosím, zkuste svůj dotaz více specifikovat.
Píšete, že máte emočně nestabilní poruchu osobnosti, užíváte medikaci v kombinaci s pervitinem, THC a benzodiazepiny. Zmiňujete také, že to už v Vámi "jde z kopce". Kombinovat nelegální látky s psychiatrickou medikací či jakékoliv experimentování s dávkováním je vždy nebezpečné a může Vám způsobit, jak fyzické, tak i psychické potíže.
Na Vašem místě bych to řešila s Vaším ošetřujícím lékařem či některou z adiktologických ambulací.
Můžete se společně s kolegy podívat, co Vám experimentování přináší, co byste ve svém životě potřeboval jinak a vymyslet pak vhodný léčebný program. Službu můžete navštívit třeba i anonymně a bez velkých cílů. Proberte svou situaci a vhodné možnosti, pak se sám rozhodnete zda je využijete. Jak Vám to zní?
Stačí takto? Klidně i napište, odkud jste, a zašlu Vám kontakty na vhodná zařízení v dosahu.
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová