Chci Zpátky
Ruda, dknl
Pořád si říkám že je všechno v pohodě, už delší dobu sem na pracovní neschopnosti, doslova sem z práce utekl, kolegové si začali všímat to je logicky, už sem to psichycky nedával jejich pohledy atd. Můj lékař o tom neví, zalhal jsem, a že to není v pohodě je jasný mám strach se do práce vrátit, vlastně už ani fyzicky bych to nedal, nemám půl dne svoji dávku a je ze mě troska, nevím co stim. Ziju sám a to moc nepřidá není s kým to rozebrat, a k tomu jsem se dost zadluzil, prostě peklo, dík že to můžu napsat aspoň vám, dokonce se mi hrnou slzy emocí, co s tím nechci to házet na nikoho jiného prodělal sem to sám, ale kdyby šlo aspoň trochu nakopnout, ani nevím jestli to k něčemu bude, děkuji ruda

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Rudo, dknl,
moc díky za Váš dotaz.
Věřím, že být v této situaci sám, bez možnosti s někým otevřeně mluvit, musí být sakra těžké. A je fajn, že jste napsal nám a řekl si tak o pomoc. Moc bych Vám doporučovala obrátit se na adiktologickou službu, ve které pracují odborníci připraveni Vám pomoci. Nemusíte se obávat odsouzení, ani toho, že Váš problém na ně přehodíte. Jsou zde, aby Vás vyslechli a pomohli hledat nejlepší možná řešení, jak Vás podpořit v uskutečnění Vašeho "návrat do reality", jak píšete. Součástí týmů adiktologických služeb bývá také sociální pracovník, který Vám může pomoci zmapovat dluhy a poradit, jak zabránit jejich dalšímu nárůstu.
Myslím, že je to prostě místo, kde byste mohl otevřeně říct jak to teď máte, jak se cítíte, co byste potřeboval. A už to může být úlevné.
Ve Vašem městě se můžete obrátit například na: https://www.riaps.cz/.
Moc držím palce, ať je brzy lépe!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná