THC a potence
Nezhuleny milenec
Dobrý den,
Kouřil jsem trávu pravidelně(denně) s krátkymi přestávkami skoro 15 let (je mi 34 let). Nedávno jsem přestal i kvůli nové lásce, využil jsem přivalu hormonů abych s tím skoncoval což se mi zatím celkem slušně daří.Již více než týden jsem bez THC, nicméně na sobě pozoruju že teď mnohem víc kouřím IQOS (HEETS), chci se zeptat jestli zvýšená touha po nikotinu ustoupí sama nebo s tím bude potřeba také bojovat. Zároveň, a to mě trápí víc, jsem začal mít problémy s erekcí a když už přišla tak po chvíli ustoupila. Snažil jsem se s přítelkyní o pohlavní styk (naštěstí je velice empatická a náruživá) prakticky celý den a i když se mi erekce podařilo dosáhnout tak "zvadnul" v průběhu styku. Nemyslím si že to bylo nervozitou i když to možné je. Je možné že je to vlivem vysazení THC? Nikdy dříve jsem s potencí problém neměl, i když jsem třeba pozoroval sníženou citlivost. Případně uvítám jakoukoliv radu či pomoc s tímto problémem. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Internetové poradenství má své limity, proto se nezlobte, že na Váš dotaz nedokážeme spolehlivě my, ani nikdo jiný, odpovědět.
Doporučuji Vám vyhledat odbornou pomoc, mám na mysli somatického lékaře specialistu a zároveň o Vašich potížích otevřeně promluvit s sexuologem, nebo psychiatrem - adiktologem. Jen ti Vám k potížím řeknou více a zároveň navrhnou, jak je účinně řešit.
V každém případě máte můj obdiv, respekt a podporu v rozhodnutí, které se Vám daří realizovat, vracet se k užívání drog by byl krok z bláta do louže.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici,
Amrit Sen.