Pervitin a tělo
Trevor
Dobrý den beru pervitinu 4 roky cca než jsem s ním začal bral MDA takže je logické že mě to nenápadně chytlo už byli nějaký,, léčby,, skupiny no a teď do současnosti já to jedu jehlou teď asi rok cca asi nwm jehlou ne jen perník, diazepam takže ohledně jehly jako třeba pro mě je horší kouření plech to cítím víc tu bolest na hrudi plíce i srdce možná nejsem si jistej ono to přestane jen se ptám co zhruba to je přesně jako něco vím ale...?Průtok krve ,srdce, plíce,? Taky někdy močová zácpa to je ale z kombinací asi těch látek nejsem si vůbec jistý obecně

Odpověděl: Amrit Sen
Trevore, zdravím Vás,
díky za důvěru. Mám pocit, že nám nepíšete poprvé, opravte mě, jestli se pletu. Odpusťte, Váš dotaz není úplně srozumitelný, nevím úplně, na co se ptáte, ale i tak se Vám pokusím odpovědět. Pokud se v komunikaci mineme, zkuste dotaz srozumitelněji zformulovat, abych mohl odpověď lépe zacílit.
Na dotazy týkající se zdravotních problémů, tím spíš takto na dálku, je těžké odpovídat. Co je jisté, že užívání drog, čím intenzivnější je a čím déle trvá, poškozuje lidské zdraví, některé problémy lze řešit, jiné mohou být nevratné.
Relevantní informace o tom, co se Vám děje, Vám může sdělit pouze lékař po důkladném vyšetření. Proto Vám doporučuji vyhledat odbornou pomoc a otevřeně o potížích promluvit, znamená to seznámit ho se všemi okolnostmi, které by mohly s potížemi souviset.
Pokud nemáte k takovímu kroku odvahu, doporučuji Vám zajít, nebo zavolat a objednat se ke konzultaci se zdravotníky nejbližšího kontaktního centra, které poskytuje bezplatné i anonymní služby, včetně zdravotnických, uživatelům návykových látek a probrat Vaši situaci s nimi.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Užitečný odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
Doporučuji Vám návštěvu lékaře, nebo Kontaktního centra neodkládat.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.