Maryhuana
Bachtalo
Chcel by som sa opýtať že dali my slinovy test na maryhuana a mal som ho v puse ale jazykom som sa ho nedodkol ani licami a dal som ho malému vždycky tak na 5 sekúnd do pusy budem pozitivny

Odpověděl: Nikol Spůrová
Bachtalo, zdravím Vás,
díky za dotaz. Jaký bude výsledek testu ze slin nedokážeme určit.
Pokud se jedná o screeningové slinné testy, jedná se o testy pouze orientační a mohou dávat např. i falešně pozitivní výsledky.
Přítomnost THC nezávisí pouze na množství slin a druhu testu, ale také na frekvenci užívání, jeho množství a kvalitě užitých drog, obsahujících THC, detekuje se zhruba v těchto časových úsecích:
THC (marihuana, hašiš, "olej"... )
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová