Extrakcia zuba
Tiana
Dobrý deň prajem, dnes mi vytrhli zub a ja 2 hodiny potom som užila (inhalačné) pervitín,ale v minimálnej dávke. Myslím si ze to je strašná chyba a bojím sa ci si nemôžem prihorsit v hojení rany, alebo celkovo dostať zapal . Dakujem vopred

Odpověděl: Nikol Spůrová
Tiana, dobrý den,
díky za důvěru. Z vašeho dotazu mi není jasné, na co se konkrétně se ptáte. Případně ještě napište a dotaz konkrétněji specifikujte. Jak sama píšete, užití pervitinu bezprostředně po extrakci zubu bylo neuvážené. Vaše tělo potřebuje klidový režim, aby se ze zákroku vzpamatovalo. Užití drog je pro organismus další zátěž. Doporučuji Vám se dalšímu užití pervitinu a jiných drog vyvarovat, alespoň do té doby, než bude rána po extrakci zahojená.
Držte se nadále doporučení Vašeho zubního lékaře, dbejte na pravidelnou zubní a ústní hygienu, dodržujte klidový režim, přikládejte ledové obklady na obličej, doplňujte vitaminy a dostatečně udržujte pitný režim. Je pak pravděpodobnější, že se lépe zhojíte a bez komplikací.
Kdyby se přeci jen objevily nějaké zdravotní komplikace, kontaktujte svého zubního lékaře.
Stačí takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová