Drogy
Vemdy
Dobrý den chtěla jsem se zeptat. Udělala jsem jeden večer neskutečnou chybu byla jsem opilá a zkusila čáru kokainu. Je to zhruba 4 dny. Mám hrozně výčitky může mi to nějak ublížit? Trpím uzskostna a hrozně si to vyčítám jestli jsem si nějak neublížila.Bylo to poprvé a nikdy více a mám pořád v hlavě že se mi může něco stát i po 4 dnech. Děkuji moc.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Vemdy,
nemusíte se ničeho obávat. Po čtyřech dnech se kokain z vašeho těla už z většiny vyplavil.
Pokud by měly nastat nějaké potíže, nastaly by v hodinách bezprostředně po užití.
Píšete, že máte úzkosti, ale nezmiňujete se, jestli se někde léčíte.
Možná byste měla být opatrnější i s alkoholem, pokud tedy léky užíváte.
Pokud léky neužíváte a své úzkosti jste zatím s nikým neřešila, doporučila bych vám vyhledat odborníka - psychiatra a s vašimi úzkostmi pracovat, aby váš život mohl být spokojenější.
Krizové Centrum Riaps - Centrum sociálních služeb Praha
Adresa: 3, Chelčického 39/842, 130 00 Praha 3
Otevírací doba: Otevřeno 24 hodin
Telefon222 586 768
Případně můžete využít služeb jiného zařízení, pokud nejste z Prahy.
V případě dalších dotazů se na nás bez obav kdykoliv obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková