Tlaky v hlavě
anakonda 79
Dobrý den.
Jednoduše se zeptám. Po nástřelu perníku jsem cítil nejdříve obrovské tlaky v zátylku které po chvilce přešli v obrovskou bolest hlavy. Jinak vše ok. Dříve jsem tento problém nikdy neměl. Zřejmě jsem si vzal větší množství než obvykle, či spíše mám vyjímečně lepší kvalitu.
Co v takovém případě udělat jako první pomoc. Ty bolesti byli hooodně nepříjemné a v určitých chvílích mi bylo dost nevolno až na zvracení.
Děkuji za odpověď.
Anakonda

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Anakonda,
díky za Váš dotaz. Bohužel takto na dálku a bez dalších informací Vám nedokáži jednoznačně odpovědět. Vždy je fajn, se nejprve zaměřit na příčiny těchto potíží a předem se jim pokusit předejít.
Je jisté, že bolest hlavy bude s užitím pervitinu souviset, tím spíš také, že máte k podobným potížím předpoklady. Zprávou od vašeho organismu pro Vás je, že už pro Vás stimulancia ani jiné drogy nebudou to pravé. Velmi častou příčinou bolestí hlavy při užívání stimulancií, je zanedbávání pitného režimu. Je tedy možné, že když budete dostatečně před užitím i průběžně pít nealkoholické nápoje, mohou se Vám nepříjemné bolesti hlavy vyhnout. Důležitý je také odpočinek, zdravá strava, doplnění vitaminů a minerálů. Nikdy neberte vyšší dávky a ani při „jízdě" již více nepřidávejte. Také nikdy nekombinujte pervitin s alkoholem nebo jinými látkami. Nesnažte se během intoxikace tlumit bolest opiáty.
Bolesti hlavy mohou vyvolávat i zbytky chemikálií z výroby, nebo nezreagovaný efedrin, respektive pseudoefedrin, případně látky, často nebezpečné příměsi, kterými distributoři drog pervitin ředí.
Metamfetamin ovlivňuje také svalové napětí a bolesti hlavy nebo tlak v zátylku se můžou rozjet. Optimální je odstranit vyvolávající příčinu obtíží, tedy pervitin.
Pokud si nedokážete pervitin odpustit a užívání Vám přináší potíže, je na čase kontaktovat odbornou pomoc a nezávazně, třeba i anonymně, o všem promluvit - např. v adiktologické ambulanci, AT poradně, nebo kontaktním centru.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na bezplatná zařízení i anonymní služby pošleme.
Stačí Vám to takto?
Pokud potíže neodezní nebo budou neúnosné, určitě vyhledejte lékaře.
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová