Problem
Zitka
Dobrý den chtela bych se zeptat dneska jsem si zahulila travu a 13.10. Jdu na krev za doktorem kvuli tomu abychohla zacit delat ridicak najdou tam neco nebo ne?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
netuším, zda se v tomto případě přítomnost návykových látek zjišťuje nebo ne. Pokud by Vám kdokoliv, v řádu několika dnů po užití THC, test prováděl, s největší pravděpodobností by byl pozitivní.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC (účinná látka marihuany) se pohybuje v těchto přibližných obdobích:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
I kdyby Vám to prošlo, zvažte do budoucna, zda je vhodné konzumovat a řídit. Nejen, že byste ohrožovala sebe, ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Doporučuji zakoupit volně prodejné orientační testy a sama se otestovat, uvidíte, jak si vedete.
Mějte se hezky a buďte oparná.
S pozdravem, MK