LSD špatně stavy
Medvěd
Dobrý den chtěl bych se zeptat v pátek jsem si dal svůj první papír dnes je středa a mam takový problém se soustředit nebo najít své staré já mam trochu zcvkly penis a málo kdy se mi chce na záchod nebo i nemám chuť jist a nemohu usnout a udržet pozornost cítím ze každý den je to lepší myslíte že je toho normální a že to odezní děkuji za odpověď.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Medvěde,
bohužel nejsme schopni v rámci online poradny reagovat na dotazy úplně pružně. Takže doufám, že se Váš stav už výrazně zlepšil.
To, jak Vám konkrétní trip sedne či nesedne, je opravdu sázka do loterie. Záleží na Vašem osobním naladění, jak jse či nejste v pohodě, a také na tom, v jakém prostředí a s jakými lidmi, se na trip vydáváte.
Nepříjemné dojezdy se mohou po užití LSD opravdu objevit, jedná se často o smyslové halucinace, změny ve vnímání proporcí těla, roztěkanost, únava apod. Je dobré dopřát si vydatný odpočinek, doplnit nealko tekutiny, dobře a zdravě se najíst. A dát si také delší dobu klid od LSD i dalších drog.
Pokud by Vaše potíže přetrvávaly déle a necítil jste se stále dobře, obraťte se na nejbližší adiktologickou poradnu, kde můžete otevřeně o Vašich potížích mluvit a požádat o pomoc. Nejbližší adiktologickou poradnu můžete nalézt zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
A v případě, že by Vás tento nepříjemný zážitek neodradil a měl byste touhu znovu experimentovat, doporučuji dát si pozor na to, v jaké náladě jste a neužívat sám, ale v přítomnosti dalších lidí, na jejichž případnou pomoc se můžete spolehnout. Nekombinovat užívané látky, a to ani s alkoholem. Prostě: buďte na sebe opatrný!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná