Opiáty
melper
Dobrý den paní Spůrová,
moc děkuji za podporu. Je to všechno strašně pěkné, bvěřím i v to, že mi dokáží pomoci, ale já jsem momentálně, teďf dnes v průseru. Nemám léky na zítra, doma mladého, kterého nemůžu dát do škloy, nerad bych o něho přišel kvůli tomu, že nechodí, protože fotr je feťák a nemá léky...
TOHO SE MOC BOJÍM, nevím jestli ho raději nedát ke kamarádce a už se nevrátit....
Nemám žádné východisko momentálně kam jít a co dělat, všude je to na objednání a to je pro mě už pozdě.
Ať má raději pěkné vzpomínky, na fotra, než čuráka v absťáku, který brával několik let 10ks 80mg OXYCONTINU.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Melper, zdravím Vás,
chápu, že jste ve velmi těžké situaci. Píšete, že Vám již došly léky a obáváte se odvykacího stavu, a hlavně o to, jak zvládnete péči o syna. Situaci je potřeba opravdu řešit a na nic nečekat.
Nevím, jak jsou na tom kolegové aktuálně s kapacitou. Nicméně níže Vám zasílám kontakt na psychiatra ve Zlíně. Zkuste jej kontaktovat a situaci urychleně probrat, alespoň telefonicky:
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/psychiatricka-ambulance-zlin/
+ 420 577 439 190
Co se týče léčby a péče o syna, i to má své možnosti.
Více informací najdete na těchto odkazech:
http://www.mamaadrogy.cz/pro-rodice-uzivatele/pro-rodice-uzivatele/formy-nahradni-pece.html
http://www.mamaadrogy.cz/pro-rodice-uzivatele/pro-rodice-uzivatele/pro-rodice-uzivatele/beru-drogy-a-mam-dite.html
http://www.mamaadrogy.cz/pro-rodice-uzivatele/pro-rodice-uzivatele/na-co-se-ptate.html
Píšete, že máte kamarádku, která by mohla syna pohlídat. Zkuste se jí svěřit. Třeba Vás ráda podpoří, než vyřešíte akutní krizi.
Pro jistotu Vám znovu přikládám telefonické kontakty na krizové linky, které fungují non stop.
Pražská linka důvěry
222 580 697
CENTRUM KRIZOVÉ INTERVENCE
284 016 666
Linka první psychické pomoci
116 123
Věřte, že na to nejste sám! Přeji hodně sil.
S pozdravem,
Nikol Spůrová