Pomoc se závislosti na tramalu
Vanhades
Dobrý den, mám problém jsem uživatel tramalu aktivně asi skoro 3 roky. Uvědomil sem si ze mám problém který mě uz omezuje v osobním životě abstinenční příznaky podrážděni nechuť výkyvy nálad.
Potřebuji nějakým způsobem nasměrovat jak Tramal vysadit po případě nějakou radu na nějakou alternativní léčbu nebo postup který by mě zbavil té závislosti .

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Vanhades,
děkujeme za Váš dotaz. Osobně bych Vám doporučila začít spolupracovat s nějakou specializovanou službou, kde mají zkušenosti s léčbou uživatelů návykových látek. Asi nejideálnější cestou je přechod na Suboxone a postupné vysazení. Případně pobyt na detoxifikační jednotce, kde budete při vysazení Tramalu pod lékařským dohledem. Lze také doporučit velmi pozvolné snižování, ale možná bude třeba nasadit jiná medikace. Bohužel takto po internetu to však nejsme schopni vyřešit, tedy neváhejte odbornou službu kontaktovat.
Ve Vašem kraji se můžete obrátit zde:
Psychiatrická ambulance Zlín, Podané ruce
Dlouhá 4215, Zlín
Tel.: 577 439 190
mail: psychiatrie.zlin@podaneruce.cz
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/psychiatricka-ambulance-zlin/
nebo
Olomouc, Ambulance pro alkoholismus a jiné toxikománie při Fakultní nemocnici Olomouc
Substituční léčba
I. P. Pavlova 12, Olomouc, 775 20
Tel.: 588 444 618
substituční léčba - metadon, subutex
www: http://www.fnol.cz
Stačí Vám to takto? Kdybyste se potřeboval na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
Držím palce!
S pozdravem,
Nikol Spůrová