Orální sex
Tomáš
Dobrý den, měl jsem orální sex s dívkou. Vzájemně jsme se drazdili jazyky a pusou na přirození. Pak jsem párkrát “přejel “ penisem přes její přirození kvůli dráždění (nebyl uvnitř) je možné se z toho nakazit HIV. Děkuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Tomáši.
Díky za dotaz. Přenos HIV při orálním styku je spíše vzácný, k přenosu může dojít v případě poranění v ústech nebo na pohlavním orgánu. Aby virus mohl organismus infikovat, musí totiž přijít do styku s krví.
Takže: pravděpodobnost nákazy je malá, ale nelze ji úplně vyloučit.
Pokud máte obavy, bylo by nejlepší se nechat anonymně otestovat, pro Váš klid i klid Vaší partnerky.
Konkrétní místa, kde Vás otestují jsou k dohledání v Mapě pomoci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce a buďte na sebe příště, prosím, opatrní.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná