SOS boule z vpichu do třísla
Simona
Dobrý den,chci se zeptat...když po vpichu pervitinu do třísla,zůstala boule s je to 6den...začaly zvýšené horečky,zimnice..je to na zavolání sanitky nebo co mám udělat.dekuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Simono,
vzhledem k tomu, že jsme webová poradna, nejsme schopni reagovat pohotově. Nevím, jak se Váš stav aktuálně vyvíjí. Nicméně doporučuji Vám urychleně zajít na pohotovost (urgentní příjem nebo chirurgie). Jestliže nejste schopná dojít po svých nebo Vás nemá kdo doprovodit, zavolejte si rychlou záchrannou službu.
Píšete, že máte horečky a zimnice, je to známka zánětu a hrozí Vám životu ohrožující komplikace. Pravděpodobně budete potřebovat antibiotickou léčbu. Na nic už nečekejte.
Jestli nevíte, kam u Vás zajít, napište odkud jste a zašleme Vám kontakt.
Držím palce a buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová