Dotaz
Lucky
zdravím mám 14 let a párktát jsem si zahulil ale jak jsem hulil naposled cca měsíc a půl zpátky šel jsem zhuleny ven vyspal se a pořád se mi točí hlava mám pocit že sem ve videohře oči se mi strašně motají nevíte proč?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Lucky,
je moc dobře, že se nám ozýváte a chcete svou situaci řešit.
Tyto psychické projevy po užití trávy - zvláště, když přetrvávají tak dlouho- mohou být nebezpečné.
Není možné takto na dálku určovat, co může být příčinou a co vaše potíže znamenají.
Měsíc a půl je dlouhá doba a měl byste mít už test na THC čistý.
Osobně bych vám doporučila spojit se s lékařem a to buď s vaším praktickým - pokud k němu máte důvěru a můžete mu svěřit, že potíže přetrvávají po jednorázovém užití THC.
Možná by bylo dobré, kdybyste se svěřil rodičům, nebo někomu blízkému a ten by vás potom doprovodil na neurologii na vyšetření.
Třetí - a možná nejlepší možnost jak vaši situaci řešit, je objednat se do Adiktologické ambulance pro mladistvé. Můžete se tam objednat i sám, níže vám posílám kontakt.
V ambulanci vás může vyšetřit psychiatr a zvážit rizika vašeho stavu. Nemusíte se obávat, nikdo vás nebude považovat za závislého a vaše situace se nebude nijak veřejně řešit.
Je zde určité riziko, že by se u vás mohla začít projevovat nějaká psychická nemoc, nebo jiná disfunkce.
Proto určitě navštivte lékaře a buďte k němu upřímný.
Adiktologická ambulance, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Při volání do ambulance řekněte, že jste mladistvý a potřebujete se poradit o svých psychických problémech.
Přeji vám ať vás potíže brzy přejdou!
Pokud byste ještě něco potřeboval, kdykoliv se na nás obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková